venerdì 4 gennaio 2013

My personal presents!





 this places is Sal De Riso

 This title is my favourite.....


 I love the music of Giovanni Allevi!

I know this poto not is an argoment of this photo...but I'm beautiful!!!

buongiorno,
oggi io vi parlerò delle spese fatte con il mio migliore amico!!!!
Ieri io comprai dei regali con i saldi!!! oh si!
Oh mio Dio il primo è il regalo di natale di Francesca ( io parlerò di li in un prossimo post, io lo prometto)
è un accessorio dell' OVS...è un regalo meraviglioso, grazie Fra!
Il secondo è un cd di Giovanni Allevi, io lo ascolto molte ore e non mi annoio!!!!
Il terzo è un leggins di Calzedonia che io indosso con tutte le maglie ( di tutti i colori)...
Che ne pensate????Vi piace??
beso manu

Good morning,
today I will speak of the shooping with my best friend!
Yesterday, I bought some presents with sales!!!! Oh Yes!
Oh my god, the first is a present of Francesca, my friend!!!!! (I will speak in a next post, I promise!) Is AN acessorize of OVS...It's wonderful present....Thanks Fra!
the second is a cd of Giovanni Allevi, I listen many hours and no boring!!!!
the third is a leggins of Calzedonia that I wearing with many of my shirt (all of colours)...
what do you think about???? Do you like???
beso manu

Nessun commento: